10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille

10 spørgsmål

10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en bordelejer

"Vi afviser de mænd, der er alt for fulde. Og dem, der lugter. Ingen gider være sammen med en mand, der stinker."
Lea Albring
5.1.17
10 spørgsmål

10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en gynækolog

“Min kone opfordrer endda sine veninder til at komme og besøge mig, når de har behov for en konsultation. Det tror jeg er den største tillidserklæring, man kan få fra sin hustru.”
Sofia Faltenbacher
4.10.17
10 spørgsmål

10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en parkeringsvagt

Er du provisionslønnet? Og får du et kick ud af at skrive en p-bøde?
Paul Sauer
4.5.17
10 spørgsmål

10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en sygeplejerske

"Der er to ting, jeg virkelig har svært ved – penisvask og at rense fingernegle. Jeg er sygeplejerske, ja, men jeg er også bare et menneske."
Lea Albring
2.24.17
10 spørgsmål

10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en agorafob

32-årige Davide forlader kun sin lejlighed for at købe brød hos bageren nedenunder, fordi det giver ham dødsangst at gå udenfor og opholde sig blandt mange mennesker.
Niccolò Carradori
2.2.17
10 spørgsmål

10 spørgsmål, du altid har haft lyst til at stille en person, der har mistet sit ben

“Nogle gange føles det stadig, som om min fod sidder fast på mit ben – bare et helt andet sted.”
Emma van den Berg
1.21.17
10 spørgsmål

10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en person med stomi

Vi tog en snak med 23-årige Katrine Nielsen om sex, Klovn og aldrig nogensinde at have slået en prut.
Kristian Ejlebæk Nielsen
1.9.17
10 spørgsmål

10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en person med en ansigtstatovering

"Jeg kan mærke folks blikke på en kilometers afstand."
Thomas Pedroli
12.14.16
10 spørgsmål

10 spørgsmål, du altid har haft lyst til at stille en tatovør