10 spørgsmål
10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en street style-fotograf
Har du nogensinde taget et billede af nogen for at score dem? Og hvad skal man gøre, hvis man gerne vil være street style-stjerne?
10 spørgsmål til manden, som døde og blev genoplivet… to gange
”Jeg så ingenting, der var helt mørkt.”
10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en taxachauffør
Er der kunder, der har knaldet i din bil? Har du nogensinde kørt med Nicklas Bendtner? Og hvilket sæde skal man egentlig sætte sig på, hvis man vil være en god kunde?
10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en hooligan
Det er snart tid til VM, og derfor går vi i dybden med en hooligan for at finde ud af, hvorfor de elsker at slås.
10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en dyrepasser
”Det er ikke alle dyrepassere, der kan lide dyr. Hvis du virkelig elsker dyr, vil du jo ikke have, at de er spærret inde.”
10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en, der gør rent
"Den værste oplevelse, jeg nogensinde har haft på mit arbejde, var, da jeg fulgtes med en kunde ind i lejligheden og fandt kundens døde far liggende på gulvet."
10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en cykeltyv
"Der er så fucking mange cykler i København, at det ikke er svært at finde forladte cykler."
10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en tryllekunstner
“Det bliver dyrt, hvis du skal ud og købe en ny, hvid kanin hver eneste gang, du skal trylle, fordi du slår dem ihjel. Det er ikke fordelagtigt.“
10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en jordemoder
”Nogle kvinder brækker sig et par gange undervejs. Andre får diarré.”
10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en Ikea-medarbejder
”Jeg så engang en kunde inhalere fem hotdogs i træk - og brække dem op igen bagefter.”
10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en dyreretsaktivist
"Det er vigtigt for mig at fastslå, at jeg ikke sammenligner jøder med grise. Det gør jeg aldrig nogensinde. Men jeg sammenligner de handlinger, jøderne blev udsat for under Anden Verdenskrig, med dem, grisene bliver udsat for i dag."
10 spørgsmål du altid har haft lyst til at stille en tjener
”En gæst hældte engang champagne ud over sin mad og kastede sushi rundt i restauranten. Da jeg spurgte, hvad problemet var, sagde hun ’jeg har så mange penge, at jeg kan købe dig.’”