Για να δείτε το βίντεο με ελληνικούς υπότιτλους πατήστε «CC» και επιλέξτε «Ελληνικά».
Τέσσερα χρόνια μετά την πλήρη κατάρρευση του πυρηνικού σταθμού Daiichi της Φουκουσίμα και την επιβολή της «ζώνης εκκένωσης» των 12 μιλίων, ένας αγρότης παραμένει εκεί, υπομένοντας τα υψηλά επίπεδα ακτινοβολίας και τη μοναξιά του – έχει μόνο κάποια ζώα. Το όνομά του είναι Naoto Matsumura και αποτελεί τον τελευταίο άνθρωπο που παραμένει στην πόλη-φάντασμα της Tomioka. Τo VICE Ιαπωνίας έφθασε στη «ζώνη εκκένωσης» για να μιλήσει με τον Matsumura και να ακούσει τις απόψεις του για την TEPCO, την αδιαφορία των κυβερνήσεων και τη ζωή σε αυτό το μετα-πυρηνικό τοπίο.
Videos by VICE
Περισσότερα από το VICE
Η Βιομηχανία των Dating Apps και οι Σύγχρονες Σχέσεις
Ένα Psytrance Rave Πάρτι σε Ένα Δάσος
Δυο Μέρες και Κάτι με τον Νικήτα Κλιντ και τις Ρόδες United
Ακολουθήστε το VICE στο Twitter, Facebook και Instagram.
Περισσότερα από το VICE
-

Fitbits – Credit: Google -

Photo: Alex Pankratov / Getty Images -

Google Nest Cam With Floodlights – Credit: Google
