Waarom de nieuwe kunstvideo van The School of Life zo kut is

Kunst is therapie. Vorige maand kreeg dit credo van filosoof Alain de Botton en zijn levenslessenschool The School of Life een nieuwe slinger met bovenstaande – ik kan het niet anders zeggen – ontzettend domme video over kunst in musea.

Thank for your puchase!
You have successfully purchased.