LEE PARTYPICS!!

Het was raak vrijdagavond in de Meander. We gaven een feestje ter ere van de opening van de eerste Lee store in Nederland. Green Hornet en Montevideo speelden hard, DJ’s Muglevagabond en People Are Germs draaiden hard en alle aanwezigen gingen hard. Missie geslaagd. Dank aan Alex Post voor de foto’s en dank aan jullie dat jullie er waren. Liefde.

Thank for your puchase!
You have successfully purchased.