BI BA BROKEN

Een gevoel tussen kotsen, bewondering, onbegrip (je voelt toch wat
bungelen daar onder aan je been?!?), en vooral veel respect dat deze
gehavende man toch nog zo dapper is om op dat been te gaan staan.
Shocking! We know this is old shit, maar op de een of andere manier is de drang groot om dit filmpje toch zeker een keer per jaar te bekijken (misschien een gezonde vorm van zelfverminking).  Die arme man mag dan misschien zijn bokstoernooitje niet gewonnen hebben, beroemd is ‘ie zeker!

Thank for your puchase!
You have successfully purchased.