Londen – DO IT!

Voor iedereen die vanavond niet naar Grøningen kan, misschien is het een idee om naar Londen te gaan. Vanavond is daar namelijk weer DO IT! in de Old Blue Last met Statik, Sinden, S.K.I.T.Z. Beatz met Roll Deep’s MC Brazen, en resident DJ’s Prancehall en Easychord. Eigenlijk zou DJ Diet Coke ook zijn debuut maken (een crack rap set), maar hij heeft afgezegd voor een trip naar Parijs. Heel Parijs zit vanavond in Grøningen, dus daar zal hij weinig meemaken. Hij is er de volgende keer wel bij. Het is trouwens gratis, dus als je in Londen bent mòet je wel even langspoppen.

Thank for your puchase!
You have successfully purchased.